Katalog March 2015!

on Thursday, February 26, 2015

Calling all Tupperware Kiosk Members @ our members pls klik here to have a flip on this new catalogue on facebook! :-D
Want to have the same privilage too?
Come & join us! :-D

RiceSmart Tupperware @ Bekas Beras jimat ruang!

on Wednesday, February 25, 2015

Lepas beberapa tahun Tupperware keluarkan Rice Dispenser kali ni Tupperware keluarkan bekas beras baru yg ciri2nya diperbaharui dari yg lama :-D Ramai orang tanya ricesmart ni bagus ke? Tengok aje kat gambar ni.. Bekasnya memanjang & kecik jadi boleh muat dapur yg kecik.. Maklum la.. Dapur2 skrg ni makin lama makin kecik jadi kita kena pandai susun atur dapur.. Dalam gambar nampak kecik tapi tengok depan mata lebih kecik.. Perfect as wedding gift too! :-D 
Harga Retail : RM298
Nak murah? Jadi ahli.. Klik sini utk harga special ye :-D
Utk kelebihan jadi ahli sila klik sini

Bekas beras (Rice Dispenser) yg lama ramai orang tanya kenapa penutupnya longgar sbb kadang2 semut masuk.. Yang ini penutupnya bila tutup kita boleh rasa kedap... Tiada lagi 'window' @ 'tingkap' jadi tak perlu risau kalau tercabut & sparepart xde.. Kira yg baru ni tak byk sparepart la.. Kebarangkalian utk pecah juga kurang.. Yang penting praktikal  ;-)

Anak bulus Yumie kena ulcer mulut

on Monday, February 23, 2015

Mulut Yumie dah mula berair

Baru kelmarin amik si Yumie (sebutan yu-mi) dari pet boarding.. Pagi semalam makan sepinggan.. Malamnya mulut dia dah mula berair.. Ingatkan demam biasa.. Rupa2nya pagi ni lagi teruk.. Air yg keluar dari mulut tu dah berbau busuk.. Langsung tak nak makan & minum.. Jalan setapak dua terus duduk.. Malas aje.. Mana kita pergi dia ikut macam nak minta sesuatu tapi tak tau apa dia nak... Tengok mata dia bersinar lagi, ada harapan hidup lagi ni hi.. hi.. :-D Lepas lunch tadi terus bawa g jumpa vet...

So sad to see you like this :'(

Doktor kata badan panas sikit.. Kira demam sikit la tapi ulcer dalam mulut dia tu yg perlu diambil perhatian.. So tadi terus bagi vitamin utk bagi dia selera makan + injection utk ubat kurap! Tanya gak tadi xpe ke kalau demam2 ni inject ubat kurap? Xde effect apa2 katanya.. Tawakkal je la aku.. Kat kaunter nurse bagi ubat2 ni..



Antibiotik, ubat ulcer & vitamin utk tambah selera makan.. Kalau korang nak bawa kucing korang jumpa vet harga dia lebih kurang ni la kot.. Cuma yg ni ada tambahan RM15 utk injection kurap dia.. Kalau tak total RM 55 je utk consultation & ubat ulcer tu.. Doktor kata sepatutnya dalam 3 hari dah ok.. Kalau esok tak makan juga rebus ayam utk ambil pati ayam tu & bagi dia minum supaya ada tenaga.. Baik! Akan saya lakukan doc! ;-D Harap sharing ni dpt membantu korang sbb dulu aku takut bawa kucing g vet sbb dgr orang kata mahal.. Sudahnya si comel tom mati :'( Nyesal tak sudah.. Rupa2nya tak la mahal sangat kalau rawat dari awal.. :-)



Katalog Tupperware February 2015!

on Thursday, January 29, 2015

Ahli-ahli kami dah tengok katalog awal lagi..
Anda juga boleh jadi sebahagian dari keluarga kami..
Klik sini kalau nak jadi ahli dengan kami ye :-D
Kelebihan2 jadi ahli dengan kami, sila klik sini :-)


Katalog Januari - Tupperware & Nutrimetics (Complete)

on Wednesday, December 31, 2014

To get best price pls place your order & clik here
Utk tahu kelebihan jadi ahli sila klik sini

















































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Tupperware Kiosk Online! All Rights Reserved