Inilah kekasih sebenar Zul Ariffin

on Wednesday, August 20, 2014

Sekarang tengah meletup2 cerita 'Rindu Awak 200%'.. Masa mula2 meluat tengok Armel (watak oleh Ayda Jebat).. Rata2 orang komen sakit hati tengok perangai Armel yg sgt tidak sopan perilakunya terhadap suami.. Tapi sejak dah ok dengan Zill (watak oleh Zul Ariffin) & macam2 surprise yg Zill bagi utk Armel suka pula tengok citer ni.. Ha! Ha! Zul boleh ganti Aaron Aziz tak agak2? Dengan selambanya, dengan kelakarnya.. Hi.. Hi..

Cerita ini berdasarkan novel 'Rindu Awak 200%'


Zul Ariffin & Ayda Jebat dalam 'Rindu Awak 200%'

Tapi awas ye.. Aktor ni dah ada yg punye.. Hatinya dah terpaut dengan Gayatri (nama penuhnya Gayatri Su-Lin Pillai)... Penerbit filem Astro Shaw tu.. Zul satu masa dulu pernah beritahu yg dia perlukan masa utk mendalami ilmu agama sbb kalau ditakdirkan mereka berkahwin nanti dia kena bimbing Gayatri yg ketika itu nanti pasti saja baru memeluk agama Islam.. Baru-baru ni pula Zul akui yg dia dah bersedia utk jadi suami cuma belum dapat tarikh yg sesuai.. Mungkin tahun ini atau tahun depan.. Perancangan memang ada katanya so kita tunggu ye.. 

Zul Ariffin & Gayatri

Kesian jugak kat Gayatri sbb dia akui wujud rasa cemburu bila melihat lakonan Zul & Ayda.. Dia pula mmg ikuti cerita 'Rindu Awak 200%' ni.. Sabar sungguh dia ye tengok kekasih hati mesra berlakon begitu tp dia akur dengan kehendak skrip & drama tu... Jadi dia faham... Sama dalam industri filem ni itulah kelebihannya.. Apa2 pun didoakan yang terbaik utk mereka berdua ye...

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Arena Niaga said...

Beriklan dengan kami di ArenaNiaga
Tidak perlu register!
Iklan anda akan di approve secepat mungkin
Anda boleh mengiklankan apa sahaja kecuali alat lucah
Laman Web Berniaga Percuma di Malaysia...

Klik sini ---> http://arenaniaga.com

Sekian,
Arena Niaga


August 20, 2014 at 11:28 PM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Tupperware Kiosk Online! All Rights Reserved